sobota, 13 sierpnia 2016

Hello there

Kolejny blejtram. Ten jest dowodem na to, że nie trzeba zaopatrywać się w drogie farby, żeby zrobić coś ciekawego. Przynajmniej na początku, bo potem strasznie wciąga możliwość wypróbowania nowych mediów :) 
Tło pokryte białym gesso pomalowałam różnymi kolorami farb akwarelowych(moje kupiłam w Lidlu).Wystarczy odrobina wody i można zaszaleć! W przeciwnych rogach nakleiłam papierowy ornament, perłową pastą odbiłam drobne kwiatuszki przez maskę. Na to wszystko duuuuużo kropek we wszystkich kolorach! Jeszcze tylko nakleić resztę ozdób i gotowe!


blejtram wiosna kwiaty



prima kwiaty



ornaments mixed media



canvas dots




Dziękuję!

zgłaszam na wyzwania:






8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolory :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely Thanks for playing at scrapki-wyzwaniowo Challenge

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Przyda Się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ulubione kolorki:) cudna:) dziekujemy za udział w wyzwaniu Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kolory i chlapania :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze! / Thank you for all your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...