poniedziałek, 16 maja 2016

Wiosenna paleta

W końcu udało mi się dokończyć tę paletkę :) Na początku porządnie pokryłam ją czarnym gesso, przykleiłam pędzle, na to wszystko, w niektórych miejscach naniosłam białe gesso. Pastą strukturalną, za pomocą maski, dodałam małe trójkąty. Następnie całość spryskałam mgiełkami Distress spray oraz 13arts. Aby uzyskać jeszcze bardziej połyskującą powierzchnię użyłam Shiny Powder zmieszany z wodą oraz Inkę Gold.




















Pracę zgłaszam na wyzwania:

TricksArt

EssyFloresy

13arts

12 komentarzy:

  1. Projekt w sumie bardzo prosty. Podoba mi się sposób zastosowania mediów i fajnie, że to opisałaś, bo na pierwszy rzut oka trudno doszukać się tu czarnego gesso. Powstała ciekawa faktura, kolory podkreśliły efekt 3D. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy - floresy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy projekt, bardzo fajnie wycieniowany :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny efekt ostatecznie uzyskałaś. Praca, która przyciąga uwagę. Piękna, wielowarstwowa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-Floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna paletka! cudne kolorki i mediowanie :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na paletę. Wyszła rewelacyjnie :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu 13arts.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały projekt! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tu wiosennie! , bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  8. drugie życie palety ! bardzo fajna praca ! dziękujemy za wspólną zabawę z 13arts

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca! :) Dziękuję za wspólną zabawę w mediowo-warstwowym wyzwaniu z Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny pomysł i praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowita praca - świetna do powieszenia na ścianę nie tylko w mieszkaniu artysty! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadła Ci do gustu! :)

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze! / Thank you for all your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...