poniedziałek, 9 maja 2016

Ramka z różami

Dziś mam dla was propozycję na prezent z okazji Pierwszej Komunii Świętej lub Ślubu, ze względu na jasną kolorystykę. Przygotowałam drewnianą ramkę, którą potraktowałam mediami - głównie 13 arts (mgiełki, gesso oraz farby). Dodałam trzy papierowe różyczki oraz gazę, a na brzegi przykleiłam białą koronkę.


wedding project




Na sam koniec spryskałam tło pudrami Ayeeda Shiny Powder z 13arts zmieszanymi z wodą. Turkusowy dodałam także na płatki róż, co nadało im pięknego połysku.

wedding media



wedding frame

Pozdrawiam! :)


wyzwania:





6 komentarzy:

  1. przepiękna, pastelowa rameczka! dzięki za wspólną zabawę na blogu S'n'S :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na dekorację!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów, powodzenia :) - Joasiaam DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna dekoracja i bardzo pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, delikatna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Skarbnica Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Subtelna pastelowa pamiątka. Zachwyca lekkością.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze! / Thank you for all your comments!