piątek, 11 marca 2016

Truskawkowe ciastko

Czasami po prostu mamy ochotę na kawałek pysznego ciasta !
To pudełko powstało z myślą o miłośnikach truskawek i wypieków takich jak ja, jest jednak w 100% dietetyczne ;)

"Żołądek do trawienia deseru jest zupełnie odrębną częścią zwykłego żołądka. Główny żołądek może być pełny po zjedzeniu obiadu, podczas gdy żołądek deserowy wciąż pozostaje pusty i domaga się jedzenia. "


Pudełko wymalowane farbami akrylowymi. Miedzy dwoma warstwami "biszkoptu" mamy krem truskawkowy z truskawkami !


Truskawki na wieczku wykonane są z modeliny i pomalowane farbami.
Bita śmietana to nic innego tylko silikon.


Polewa czekoladowa zrobiona jest z farbek na szkło.


Środek pudełka pozostał w kolorze drewna.


Narobiłam sobie smaka na ciasto z truskawkami.
Co sądzicie ?

http://boxblogchallenge.blogspot.com/2016/03/wyzwanie-6-pudeko-dla-kobiety.html

http://projektwagiciezkiej.blogspot.com/2016/03/czesc-document.html

14 komentarzy:

  1. Genialne! :) Świetne wykorzystanie materiałów. Super efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Taki efekt właśnie chciałam uzyskać :D

      Usuń
  3. Pyszne pudełeczko! Dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale apetyczne pudełko :) Zatęskniłam do lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, widząc truskawki mi też na myśl przychodzą wakacyjne ciepłe dni :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Jakież pomysłowe!!! Dziękuję za wspólną zabawę na BoxBlog.

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja! Ale czadowe! Świetny pomysł - gratuluję :) Dziękuję za udział w wyzwaniu BoxBloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. omnomnom!!! :D zajebiaszcze ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze! / Thank you for all your comments!