wtorek, 29 marca 2016

Podwodny świat

Kto oglądał Pana Kleksa? A może szybciej by było gdybym zapytała kto go nie oglądał?
Film mojego dzieciństwa, znałam każdą piosenkę!
Jako, że znalazło się wyzwanie które przypomniało mi o nim, nie mogłam nie wziąć w nim udziału.
Uwielbiam podróż w głąb podwodnej krainy i towarzyszącą temu piosenkę Małgorzaty Ostrowskiej "Meluzyna".
Właśnie ten fragment był inspiracją do stworzenia mojego pierwszego modelinowego świecznika.


Mamy tu małe rybki,


rozgwiazdę, 


meduzę, 


nie zabrakło wodnych roślin.



Znalazł się też malutki konik morski.


 Kamienie na dnie posiadają chropowatą strukturę.




Po zapaleniu zwierzęta dostają dodatkowej głębi, a cienie jakie rzucają dodają wszystkiemu uroku.


5 komentarzy:

  1. Przepiękny świecznik. Bardzo mi się podoba. A ze świeczką wygląda bardzo nastrojowo jak w podwodnej głębinie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu PC :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze! / Thank you for all your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...