wtorek, 12 stycznia 2016

Pudełko gitarzysty

 Tym razem zrobiłam pudełko na specjalne życzenie mojego gitarzysty, na jakieś tam ważne drobiazgi :D

pudełko decoupage niebieskie

Żeby pasowało, dodałam w środku małą gitarę z tekturki. Takie dekory są świetne, zwłaszcza za to, że można znaleźć mnóstwo motywów w różnych wielkościach, zawsze znajdzie się jakiś dla siebie!

Pudełko decoupage dla mężczyzny





Starałam się, aby gitara jak najbardziej przypominała prawdziwą! Oczywiście nie było łatwo namalować wszystkich szczegółów, ale jestem zadowolona z efektów :)


 A jak Wam się podoba?




zgłaszam na wyzwanie w Box Blog: Pudełko na... pamiątki, zdjęcia, skarby...



I tekturowe dekory jako moje ulubione ...




6 komentarzy:

  1. Super gitarrrra:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)
    Marzena DT Przydasie Pasjonaty

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe pudełko świetne:) Mnie najbardziej się wierzch podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne pudełko :) dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne pudełko :0 i ta gitara - super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu BoxBlog!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne pudełko :)Dziękujemy za udział w wyzwaniu BoxBlog!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze! / Thank you for all your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...