piątek, 1 stycznia 2016

Herbaciarka z różą

Na początku chciałabym Wam życzyć wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
(mnóstwa świeżych pomysłów i inspiracji na każdy dzień!)

Korzystając z okazji, w imieniu swoim i Agnieszki dziękuję wszystkim odwiedzającym nasz blog!

papuga decoupage

  Floki też bardzo dziękuje i pozdrawia :D

Moja pierwsza praca, która tutaj pokażę w tym roku to herbaciarka z czterema przegródkami.

herbaciarka decoupage

Wieczko ozdobione serwetką, farby, postarzane patyną - jak widać na zdjęciu wyżej. Obdrapane i polakierowane wieloma warstwami lakieru. Różę dodatkowo w niektórych miejscach obrysowałam perłową konturówką.


Dół potraktowałam orzechową bejcą, a później matowym lakierem. Na dwóch brzegach dodałam reliefy za pomocą szablonów oraz złotej pasty. Efekt nie wyszedł do końca taki, jak chciałam uzyskać, bo nie przymocowałam odpowiednio szablonu do pudełka, ale ostatecznie tragedii nie ma :)

herbaciarka z różą

Przegródki są wyciągane, więc herbaciarkę można w każdej chwili zamienić na zwykłe pudełko.




Herbaciarka z całą pewnością może być podarowana babci, więc zgłaszam na wyzwanie DIY = ZTS

7 komentarzy:

  1. Och zacznę od tego jaka cudna Papużka ! Herbarciarka bardzo mi się podoba, idealny klimat. Dziękuje za wzięcie udziału w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie papużka urocza, a herbaciarka przepiękna. Dziękujemy za udział w naszym wyzwani. Pozdrawiam Magdalena - DIY czyli Zrób TO Sam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna herbaciarka! Papużka rewelacyjna, uwielbiam :)
    Sama posiadam 12-letnią nimfę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna herbaciarka :) Nic dziwnego, ze papuzka przysiadla na niej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca! Każdy detal dopracowany. Sama chciałabym dostać taką by pochować w niej swoje ulubione herbaty. Pozdrowienia dla papużki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Herbaciarka jest śliczna :) Gotowa na pyszne herbatki :)
    Dziękuje za wzięcie udziału w wyzwaniu i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze! / Thank you for all your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...