sobota, 19 grudnia 2015

Świąteczna zawieszka

 Cześć!
Dziś pokażę Wam, podobnie jak ostatnio, zawieszkę świąteczną


A jak to zrobiłam?

Zawieszkę pomalowałam białą farbą akrylową, a brązowego odcieniu nadała jej patyną. Motyw z ptaszkami to naklejona chusteczka, na to kilka warstw lakieru na przemian ze szlifowaniem.


Najdrobniejsze elementy (szyszki) poprawiłam konturówką. Wszystkie brzegi ozdobiłam złotą pastą.


Górę i dół zakładki pochlapałam brązową oraz białą farbą.  
Jak widać na zdjęciach, na zakładkę do książki się nie nadaję ze względu na odstający sztuczny śnieg.


A do zawieszenia na choinkę lub ścianę dodałam zwykły sznurek. 


 Ciekawa jestem, która spodobała się Wam bardziej ;)



 Kolejna zawieszka, więc dodaję na wyzwanie DECUstyle

\

oraz Artimeno 

i Kwiat Dolnośląski



11 komentarzy:

  1. Zawieszka piękna :) Super dopracowana i baardzo świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie. Dziękuję za udział w wzywaniu Kwiatu Dolnośląskiego i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna świąteczna zawieszka. Pozdrawiam. Kasia/DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna!
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodobała się, spodobała:)
    Zadbałaś o każdy szczegół, świetnie wykorzystałaś media!
    Życzę pomyślności w 2016 roku i dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wszystkie komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna! Piękne detale, widać że bardzo dopracowana!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze! / Thank you for all your comments!