wtorek, 15 grudnia 2015

Serce i renifery

Świąteczne serduszko powstało na specjalne zamówienie. 
Miało być czerwono i miało być z reniferami!




Serce pomalowałam gąbką i pochlapałam farbą na czerwono.



 A żeby nie było walentynkowo dodałam pastę śniegową...


...oraz nakleiłam błyszczące gwiazdki - dekory obsypane brokatem :)




Dekor - napis MERRY CHRISTMAS obsypany brokatem i polakierowany.


Co wy na to? :)



A na koniec, mój ulubiony: 




Serce zgłaszam na wyzwania:

u Decustyle "Zawieszka"

Cherry Craft : ozdoba świąteczna


Namaste #41

Przyda się!






5 komentarzy:

  1. Śliczne!Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ozdoba - dziękujemy za udział w zabawie z CherryCraft :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ozdoba:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham renifery!
    Super ozdoba:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze! / Thank you for all your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...