niedziela, 6 grudnia 2015

Pudełko na prezent

Rozpakowujemy prezenty...


 Nawiązując do dzisiejszego święta, przygotowałam pudełko ze świąteczną gwiazdą betlejemską. Co prawda do buta się nie zmieści, no ale zawsze można zostawić je pod choinkę.
Mam nadzieję, że każdy dostał prezent, co?!




Do pomalowania pudełka użyłam brązowej bejcy oraz białej farby akrylowej. W namalowaniu kratki pomógł mi szablon firmy Cadence.



Jak widać niżej, kontur poinsencji poprawiłam czerwoną konturówką, aby ją bardziej wyróżnić.
Na dół pudełka lakierem przykleiłam szeroką czerwoną wstążkę. 



 Razem z pudełkiem pozował dla nas także miś Ala z akcji TVN Podaruj Misia.





Pudeło zgłaszam na wyzwanie:
http://boxblogchallenge.blogspot.com/2015/12/wyzwanie-3-pakujemy-prezenty.html


6 komentarzy:

  1. Prześliczne!!! Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu BoxBlog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra !!! Witam w wyzwaniu BB :-) Pozdrawiam DagiScrap

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BoxBlog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełeczka, dziękuję za udział w wyzwaniu Box Blog, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ho ho ho Michałki ;) i jak się ktoś uprze to i w warcaby można zagrac ;) super pomysł na pudełeczko ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze! / Thank you for all your comments!